Szukasz stałej i ciekawej pracy w rozwijającej się i stabilnej finansowo firmie?

Masz motywację i wykazujesz otwartość na nowe wyzwania?

Dołącz już dzisiaj do naszego zespołu!

Aktualnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Pracownik Działu Sprzedaży

PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY

Miejsce pracy: Pruszków, doskonała lokalizacja pod względem komunikacji: przy Alejach Jerozolimskich 411, w pobliżu stacje WKD, SKM i KM, niedaleko trasa S2

Opis stanowiska:

  • Obsługa Klienta (umiejętność prowadzenia rozmów handlowych),
  • Wystawianie dokumentów handlowych i innych związanych z działalnością firmy,
  • Tworzenie ofert sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów,
  • Aktywna współpraca z działami firmy,
  • Dbanie o ekspozycje salonu sprzedaży,
  • Koordynowanie zamówień,
  • Udział w akcjach marketingowych.

Wymagania:

  • Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
  • Komunikatywność i odporność na stres,
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • Zaangażowanie,
  • Obsługa komputera, obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook)

  • Oferujemy:

    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • Możliwość rozwoju poprzez wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia,
    • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
    • Niezbędne narzędzia do pracy,
    • Pracę w ambitnym zespole.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza lub bezpośrednio pod adres: rekrutacja@janexint.com.pl z dopiskiem Pracownik Działu Sprzedaży.
Przedstawiciel handlowy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Miejsce pracy: Pruszków, doskonała lokalizacja pod względem komunikacji: przy Alejach Jerozolimskich 411, w pobliżu stacje WKD, SKM i KM, niedaleko trasa S2

Opis stanowiska:

  • Bieżąca analiza i obsługa klientów istniejących w bazie,
  • Aktywne pozyskiwanie klientów,
  • Tworzenie ofert sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów,
  • Spotkania z klientami w terenie,
  • Udział w targach,
  • Budowanie trwałych relacji z klientami,
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Gotowość do częstych wyjazdów na terenie Polski,
  • Dyspozycyjność,
  • Samodzielna organizacja pracy,
  • Silna motywacja w dążeniu do celu,
  • Komunikatywność i umiejętność negocjacji,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Czynne prawo jazdy kategorii B,
  • Wykształcenie techniczne mile widziane,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość branży zabezpieczeń.

Oferujemy:

  • Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się i stabilnej finansowo firmie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Udział w szkoleniach,
  • Stałą pensję + prowizję,
  • Umowę o pracę.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza lub bezpośrednio pod adres: rekrutacja@janexint.com.pl z dopiskiem Przedstawiciel Handlowy.
Asystent / Asystentka Działu Handlowego i Marketingu / Recepcja

ASYSTENT / ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO I MARKETINGU/ RECEPCJA

Miejsce pracy: Pruszków, doskonała lokalizacja pod względem komunikacji: przy Alejach Jerozolimskich 411, w pobliżu stacje WKD, SKM i KM, niedaleko trasa S2

Opis stanowiska:

  • Bezpośrednia obsługa Klienta (umiejętność prowadzenia rozmów handlowych),
  • Aktywne wsparcie dla działań Działu Handlowego przy realizacji bieżących zadań w obszarach wskazanych przez przełożonego m.in.: przygotowywanie ofert, praca na bazie danych, kontakt z klientami,
  • Aktywne wsparcie dla działań Działu Marketingu przy realizacji bieżących zadań w obszarach wskazanych przez przełożonego m.in.: organizacja szkoleń i eventów, pomoc w organizacji kampanii internetowych oraz stacjonarnych,
  • Tworzenie raportów, sprawozdań i zestawień,
  • Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • Udział w akcjach marketingowych.

Wymagania:

  • Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
  • Komunikatywność i odporność na stres,
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • Zaangażowanie,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Obsługa komputera, obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook),
  • Duża samodzielność i kreatywność,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju poprzez wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Pracę w ambitnym zespole.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza lub bezpośrednio pod adres: rekrutacja@janexint.com.pl z dopiskiem Asystent / Asystentka Działu Handlowego i Marketingu / Recepcja
 
 

Jak wygląda proces rekrutacji?

CV

Krok 1

Wyślij nam swoje CV, a my przeanalizujemy je pod kątem wymaganych kompetencji.

telefon

Krok 2

Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie celem ustalenia terminu spotkania.

rozmowa

Krok 3

Na spotkaniu omówimy Twoje doświadczenie zawodowe i opowiemy o oferowanej pracy w naszej firmie.

witaj

Krok 4

Witaj w drużynie Janex International! Cieszymy się, że z nami jesteś!

Oferujemy:

ciekawa_praca

Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmie

staly_rozwoj

Możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie firmy

szkolenia

Udział w podnoszących kwalifikacje szkoleniach specjalistycznych

umowa

Umowę o pracę, stabilne wynagrodzenie

Dlaczego warto z nami pracować?

Janex International jest polską firmą działającą od 1992 roku. Jesteśmy liderem na rynku profesjonalnych systemów zabezpieczeń. A poza tym stanowimy zgrany zespół i choć każdy z nas jest inny, łączą nas wartości, które pozwalają nam działać wspólnie i osiągać sukcesy.

Łączą nas wspólne pasje, entuzjazm i pozytywna energia. Jesteśmy uczciwi wobec siebie nawzajem i wierzymy, że możemy na siebie liczyć. Uwielbiamy nowe wyzwania i realizację spektakularnych celów. Nasz zespół dynamicznie się rozwija i podnosi swoje kwalifikacje, zdobywa bogate i zróżnicowane doświadczenia.

To wszystko składa się na silną organizację czerpiącą radość z tego, co robimy, a to klucz naszego sukcesu.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Janex International Sp. z o.o. w Warszawie (02-490) przy ul. Płomyka 2, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych osobowych, prawie do kontroli ich przetwarzania, w tym prawie do ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania oraz czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. Oświadczam, że powyższą zgodę wyrażam dobrowolnie w celu realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji przez spółkę Janex International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-490) przy ul. Płomyka 2.

Prosimy zapoznać się z klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Janex B2B GO!
wróć na górę